Základem je optimalizace kalendářů zubních lékařů. Často se stává, že pacienti svému lékaři zruší svůj termín krátce před ošetřením. Lékař tak uvolněný čas věnuje pacientům, kteří vložili poptávku na tento web. V žádném případě tak naše platforma „nepředbíhá“ jiné pacienty.
Dle našich zkušeností je to ošetření bez čekání, kdy nemusí čekat nekonečné hodiny na pohotovosti či trávit čas obvoláváním lékařů, zda mají prostor na ošetření.
Služba je určena především lidem, kteří neradi čekají. A nejenom na pohotovosti, když je bolí zub, ale i v jiných případech. Např. když spěchají na preventivní prohlídku nebo dentální hygienu. Jinými slovy jednou z ambicí Prázdné čekárny je rozšíření dostupnosti kvalitní zubní péče.
Ano. Může se stát, že Váš stávající zubní lékař bude mít dovolenou a Vy budete potřebovat ošetřit a zde najdete pomoc.
Jako klasická zubní pohotovost nikoli, ale svým systémem dokáže mnohdy pacientům najít termín ošetření dříve a bez zbytečného čekání v čekárně.
Platforma si účtuje poplatek 990 Kč za zprostředkování termínu ošetření. Cena za samotné ošetření se platí v ordinaci zvoleného lékaře a jeho výše je odvislá od konkrétního úkonu – jeho výši uvádí lékař v nabídce, takže předem víte, kolik bude stát.
Ano, i tuto variantu pacienti využívají.
To záleží na vytíženosti spolupracujících lékařů. Může to být otázka minut, nejčastěji bývá v řádech hodin. Ve výjimečných případech se může stát, že nepřijde žádná nabídka.
Nemusíte. Dostanete nabídky, které se budou lišit termínem ošetření, místem ošetření a odhadovanou cenou ošetření. Pokud by Vám žádná nevyhovovala, nemusíte žádnou vybrat, a tudíž neplatíte ani poplatek za zprostředkování.
Po zvolení nabídky, která Vám bude nejvíce vyhovovat, je účtován poplatek za zprostředkování ve výši 990 Kč. Úhrada poplatku probíhá Vámi zvolenou platební metodou přes webovou platformu.
Webová platforma nenese odpovědnost za kvalitu poskytovaného zubního ošetření. Nicméně spolupracujeme s ověřenými lékaři a jejich hodnocení můžete vidět společně s jejich nabídkami.
Jakmile zvolíte závazně jednu z nabídek, zobrazí se Vám kontakty na daného lékaře. S ním se pak dohodnete na změně termínu ošetření. Lékař má právo změnit termín ošetření pouze v případě nepředvídaných okolností.
Stačí přejít na odkaz „Registrace“ a postupovat podle instrukcí pro registraci. Při registraci je nutné poskytnout pravdivé a aktuální informace. Zvýší to pravděpodobnost získání adekvátní nabídky pro váš problém.
PrazdnaCekarna.cz je webová platforma pro zprostředkování zubního ošetření. Služba spočívá ve zprostředkování kontaktu mezi pacientem a zubním lékařem prostřednictvím zadání poptávky a nabídky na webu. Jinými slovy hledá lékaře, kterým vypadne objednaný pacient a tento termín nabídnou pacientům s akutním problémem.
Tuto službu nedokážeme garantovat. Princip Prázné čekárny funguje tak, že pacient zadá poptávku s tím, co potřebuje (akutní ošetření, preventivní prohlídka, zubní hygiena apod.). Pak se ozývají lékaři, kteří mají v nejbližších hodinách a dnech volnou kapacitu, s nabídkami ošetření. U každé nabídky vidíte, v jakem městě lékař působí. Je tedy možné, že i tímto způsobem lze nalézt nového ošetřujícího lékaře.
Ano, je. Podstata Prázdné čekárny tkví v tom, že zefektivňuje čas lékaře. Nezřídka se stává, že pacienti zruší svůj termín a tento čas lékář nabídne zde na Prázdné čekárně. Pokud se na ošetření nedostavíte v domluvený termín, je jen na možnostech a benevolenci lékaře, zda Vás ošetří.